fredag 16. desember 2016

Det var en gang en blogger ved navn Monstermor...

For lenge, lenge, lenge siden var det en blogger som kalte seg for Monstermor.

Bloggeren Monstermor så dagens/nattens lys inne på VG-Blogg. Hun hadde en forunderlig og rotete liten blogg. Mange innlegg ble det skrevet på denne lille bloggen. Både korte og lange. Det ble hjertesukk, tårer av både sorg og glede, klager, jubel. latter og masse humor. Tusenvis av kommentarer ble gitt og fått. Mange hundre virtuelle treff og bekjentskaper oppsto. Og mange ekte og virkelige. Det var et godt sted med flotte medbloggere, og det var en fantastisk god tid!

Monstermor ble inne på VGB helt til VG fant ut at det ikke lengre lønnet seg å ha en blogg-hotell for sine lesere. Dermed måtte Monstermor ut for å finne et nytt blogghjem.Ny blogg ble opprettet på et annet sted, men det føltes ikke riktig. Enda en gang ble det forsøkt med en ny blogg på nytt sted. Og enda en gang, med litt mer hell. Det ble til og med forsøkt med et nick-skifte! Men det var ikke det samme lenger. Det ble noen innlegg. Noen pipp, med lengre og lengre mellomrom. Så kom stillheten..


-o-o-o-o-o-

Dette er et nytt forsøk. En ny sjanse. Så da er det bare å vente å se om stillheten atter senker seg. Eller om rotet holder seg flytende.

Hva det kommer til å bli skrevet om, det vet jeg ikke helt. Litt kaotisk blanding, kjenner jeg meg selv rett.. Så da blir det vel tanker, bilder, humor, husmor-frustrasjoner og sinnsvake rapporter fra Monsterheimen. Jepp, jepp.


8 kommentarer:

  1. Velkommen til blogspot! Ja, det var en gang et vgb.Gjett om jeg savner det samfunnet enda. Men jeg har fått mange venner her inne også, så det er bare å blogge på. Jeg setter deg opp som en av mine favoritter, så "ser" jeg deg når du skriver nytt. Ha en vakker dag i desember!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tro ikke noe sted egentlig kan erstatte VGB. Det var helt unikt, til tross for alle sine feil og mangler.

      Nå skriver jeg vel egentlig mer for å lufte alle rare tanker og frustrasjoner over det å være husmor. Så vi får se hvor dette ender.

      Slett
    2. Hmmm. Finner ikke noen følge-knapp hos deg, Randi. :(

      Slett
  2. Da håper jeg at du holder rotet flytende. Du skriver bra.
    Kos deg videre i førjulstida, men husk å ta noen pust i bakken også da, selv om hybelkaninene ligger å kikker på deg i krokene. ;) <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Her flyter det bestandig, Liss!!
      Hybelkaninne kan skule så mye de vil. Jeg flipper dem fævvel'n, og så får det bli som det blir nå.

      Kos dere dere også. <3

      Slett
  3. Jeg gleder meg til å følge deg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Her blir det vel det samme sammensuriumet som det altid har vært hos meg, Jorunn. :P Koselig at du følger meg igjen.

      Slett
  4. Hei og hopp, dette er topp :)
    Har lurt på å følge opp bloggingen min igjen også... de ligger nå der og svever i ensomheten via www.femice.net....
    Men godt å se at du er påan igjen :)

    Godt nytt år !

    SvarSlett